Звіт про виконану роботу вчителя початкових класів Базір М.В.
Під час дистанційного навчання в період з 11.01 по 22.01 з учнями 4-В класу були задіяні різні цифрові інструменти.
Первинна комунікація здійснювалася через Viber, де учні отримували інформацію про розклад та посилання на онлайн-конференції в ZOOM. Саме через ZOOM відбувалась основна робота в синхронному режимі. Під час онлайн-уроків учні мали можливість не лише слухати пояснення вчителя, а й відповідати, виконувати навчальні завдання та працювати з дошкою.
Також для перевірки рівня засвоєння матеріалу учням пропонувалося виконувати тестування на освітній платформі «На урок».
Частину роботи діти виконували в асинхронному режимі.
Діти швидко оволодівають медійною грамотністю, розвиваються, змінюються. Чіткий графік під час дистанційного навчання допомагає учням контролювати свій розпорядок дня, чергувати навчання й відпочинок. Якщо навесні вони потребували допомоги батьків, щоб під‘єднатися до конференції, то зараз роблять це самостійно й з легкістю. Батьки також відзначають, що діти за короткий час оволоділи основними навичками користування ком‘ютером.
Коментарi