Звіт учителя української мови та літератури Петрушенко В. А.
Під час дистанційного навчання використовувались нові інструменти з платформи Classtime. Створювались онлайн-тести, які було запропоновано пройти учням різних класів, щоб перевірити засвоєний матеріал. Через сервіси Zoom, Skype проводились відеоконференції.
Інструментарій дистанційного навчання:
● відео з платформ
- Всеукраїнська онлайн школа ВШО;
- відеохостинг YouTube
● відео- і аудіо-контент за допомогою Zoom, Skype;
● зовнішні навчальні ресурси;
● онлайн-дошка (демонстрація екрану на відеоконференціях), тематичні презентації;
● занесення оцінок в електронний журнал;
● онлайн-тести на платформі Classtime, на освітньому проєкті «На урок»;
● редагування письмових робіт за допомогою Adobe Photoshop;
● учні кожен тиждень отримували чек-листи із посиланнями на платформи з відеоуроками та тестами.
Основні форми онлайн-комунікації:
● відеоконференція (дискусія, лекція);
● форум (учитель реалізує обговорення, стимулюючи питаннями, повідомленнями, новою інформацією) - 10 клас;
● чат (Viber, Telegram), були створені окремі групи учнів різних класів, а також група для спілкування з батьками (10 – А клас).
Коментарi