Звіт учителя української мови та літератури Петрушенко В. А.

Під час дистанційного навчання використовувались нові інструменти з платформи Classtime. Створювались онлайн-тести, які було запропоновано пройти учням різних класів, щоб перевірити засвоєний матеріал. Через сервіси Zoom, Skype проводились відеоконференції.

Інструментарій дистанційного навчання:

● відео з платформ

- Всеукраїнська онлайн школа ВШО;

- відеохостинг YouTube

● відео- і аудіо-контент за допомогою Zoom, Skype;

● зовнішні навчальні ресурси;

● онлайн-дошка (демонстрація екрану на відеоконференціях), тематичні презентації;

● занесення оцінок в електронний журнал;

● онлайн-тести на платформі Classtime, на освітньому проєкті «На урок»;

● редагування письмових робіт за допомогою Adobe Photoshop;

● учні кожен тиждень отримували чек-листи із посиланнями на платформи з відеоуроками та тестами.

Основні форми онлайн-комунікації:

● відеоконференція (дискусія, лекція);

● форум (учитель реалізує обговорення, стимулюючи питаннями, повідомленнями, новою інформацією) - 10 клас;

● чат (Viber, Telegram), були створені окремі групи учнів різних класів, а також група для спілкування з батьками (10 – А клас).

/Files/images/2020-2021/schen_2021/petrushenko/зображення_viber_2021-01-21_09-14-25.jpg/Files/images/2020-2021/schen_2021/petrushenko/зображення_viber_2021-01-21_09-14-37.jpg/Files/images/2020-2021/schen_2021/petrushenko/зображення_viber_2021-01-21_09-14-49.jpg/Files/images/2020-2021/schen_2021/petrushenko/зображення_viber_2021-01-21_09-15-09.jpg/Files/images/2020-2021/schen_2021/petrushenko/зображення_viber_2021-01-21_09-15-43.jpg

Кiлькiсть переглядiв: 128

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Дата останньої зміни 23 Квітня 2024

Фотогалерея